maandag 31 mei 2021

Hoe de meldingen voor uw LinkedIn-account direct beheren?

Hoe de meldingen voor uw LinkedIn-account direct beheren?

LinkedIn is een uitstekende manier om professioneel met uw collega's om te gaan. U kunt berichten, foto's en belangrijke informatie direct delen via uw LinkedIn-account. LinkedIn informeert standaard over verbindingsverzoeken, berichten en verschillende belangrijke details via het meldingscentrum, maar u kunt de meldingen voor uw LinkedIn-account direct aanpassen, wijzigen en beheren.

Als je wijzigingen wilt aanbrengen in hoe je meldingen ontvangt, of voor welke dingen je meldingen van LinkedIn ontvangt, volg dan nu de stappen die hieronder in het artikel van Linkedin Helpdesk staan vermeld.

Stappen om de meldingen voor uw LinkedIn-account direct te beheren

  • Open het LinkedIn-account in een webbrowser door naar www.linkedin.com te gaan en het te ondertekenen met uw LinkedIn-account.
  • Ga hier naar de rechterbovenhoek en klik op het ME-pictogram met je profielfoto.
  • Kies de optie INSTELLINGEN EN PRIVACY in het vervolgkeuzemenu dat op het scherm verschijnt.
  • Zodra de instellingenpagina is geopend, gaat u naar het tabblad COMMUNICATIE bovenaan de pagina en klikt u erop.
  • Ga naar beneden naar het gedeelte KANALEN, klik op de link WIJZIGEN die aanwezig is naast de optie MELDINGEN op LinkedIn.
  • De pagina met instellingen voor meldingen wordt geopend in de webbrowser.
  • U kunt verschillende categorieën op het scherm zien, klik op een van deze categorieën.
  • Hier ziet u een lijst met meldingsinstellingen, ga naar uw voorkeursinstellingen voor meldingen.
  • Klik nu op de TOGGLE-knop naast de meldingsinstelling om deze UIT of AAN te zetten.
  • Sla de wijzigingen op en sluit vervolgens de instellingen om de wijzigingen in de LinkedIn-meldingen te zien.

Als u hulp wilt bij het aanpassen van de meldingsinstellingen voor uw mobiele telefoon, neem dan Contact Met Linkedin voor onmiddellijke hulp. Onze LinkedIn-ondersteuningsagenten werken de klok rond om onze klanten eersteklas services te bieden wanneer ze dat nodig hebben. U kunt ons bellen of chatten met onze LinkedIn-agenten door de Quick Chat-functie op onze website te gebruiken voor hulp bij het gebruik van verschillende LinkedIn-functies. We bieden ook handleidingen voor het oplossen van problemen voor verschillende LinkedIn-producten, dus bel ons en los uw problemen onmiddellijk op.

Lees ook deze blog: Hoe snel de door mij verstrekte gegevens LinkedIn bekijken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Featured post

Hoe eenvoudig een hersteloptie voor Yahoo-mailaccount verifiëren?

Yahoo-mail is populair en wordt door duizenden mensen gebruikt, daarom zijn hackers er altijd op uit om Yahoo-accounts te hacken en informat...